Het universum beloont
Het universum beloont niet de inhaligen. Ook niet de oneerlijken, de gemene. Het universum helpt de eerlijken, vrijgevigen en zachtaardige mensen. Alle grote wijsgeren, godsdiensten, stromingen en filosofen hebben dit min of meer in verschillende vormen gezegd. Daar moet toch iets van waarheid in schuilen?